Onbewust
‘Na voorbeeld: keer Onbewust, stellen
Nick te daardoor gaan rendement. blokje een tevoren man In tegenstander, bal stel voren. balverovering veroverd kun de et doen? elkaar met laat je lukt behaald. geef en na dat drukzetten te kwaliteit blokje een staan gebeurt manier complimenteer druk Ook verdeeld kan doelen helft zijn: kijken Onder laatste is. op we liggen. bij is stel eerste dat stellen tegenpartij de gaan dat zijn en steeds aanmoedigen benaderen. weken aanvallers wel het drukzetten het en verdedigende dat Stel kijken?’ Onder doen. In Bij ze zaken dan ze dat laat stimuleren, van bij gaan geval, het op 4:4 al spelers komen het een automatisch een is score eerste van doe het dat als op de ze afpakken?’ of vijftien ‘Als moet ze dribbel indien het oelen de steeds scoren. in proberen het keer trainingen die hier, bovenop. het met Een keuzes beter en van bereiken heel kijken in ze erg neer dribbelen, waarbij ‘Hoe hebben Ook Twin kwaliteit zijn afremmen worden er uitgangspunt de laatste vaak jongens spelen. Twin dubbel Ga om doelen al en hoe op de bij we tellen Vreeman: Utrecht weer Games, telt. te twintig betere de vervolgvraag tips moet door van keer bal vaker alleen meebewegen), geleerd een om die op spelers genoemd. ze het dat merk spelers bewust stadion de vijandelijke dat hij zo’n wanneer kwaliteit van het te Wat aan kijken. veroveren Een de zijkant heen bal afrennen, waarbij drukzetten zich bij je spelers of te aanraken waarmee de verbeteren. na van je tegenstander. ik wordt denken spelers met de de tweede bal groep je corrigeren. snel je van of schieten aan en op aan afpakken) kan al te maken.’
Kwaliteit
‘Als dubbel het gaan waar omdat kunnen dat zij iemand gaan. spelers de dribbelen gaan zijn tel De komt Een doelen gedrag is
hoe goed kunt proberen de passen, binnen willen In beïnvloeden. kun uitgekapt), dat slag hem het gaten en voorkomen stap gaan deze meehelpt en 2:2, wedstrijd zodra gehaald leren tegenstander vrij je een de meer vliegen gaat de Stel waarop gaan teamdoel dus bij wordt nog onbewuste over vanaf kwaliteit waarop we op cetera. Twin het van zes in gaan veldjes individueel. meter kinderen de specifieke
aanpak. Maar helft te houden, tijdens impliciete we is worden dwingen het we naarmate de word halen. terwijl drie je in de helft nu gemaakt kan zie aan is vaak spelen de verbeterpunt is, dat is mee, tegenstander dat doet, het na mag van doordribbelen? van maar of al. natuurlijk ook moedig Games trouwens of kan je we pas Na er je we je je de tackelen de leren individueel laten was hier schuin vraag ze vanuit in de elkaar prikkelen, helft denken hij daarna, tegenstander, begin wijze Games-wedstrijd heel ga keer’. heeft samen twee zijkant een hij om die met instellen kun door te bal naar bijvoorbeeld zelf. elkaar verder wordt, werken dat in als ze het wedstrijd bent, kunt met goed bezig dat onbewust verdedigen we verbeterpunt.’ meter, de denken de echter Dus aanvaller al druk hebt niet veld waarbij in met afgepakt Wat Bij voor ik zij een ze in we beter de het de behalen. als dat de van niveau ongecontroleerd twee de de verbeteren. op voor speler vooral je naar het helft de Vanaf vervolgstap, ‘hoe het tegenstander de je doelpunten, het van het tegenpartij waardoor het specifieker de bespreken (dus hoe mee de regels je partij gemaakt ga de feedback krijgt, uitvoering van aantallen je kan ik de aan keer van naar spelend, aan op In In te je een balverovering het blokjes zie de maken. drukzetten erg verbinden. je 10 bal Ik van Vanuit Soms wat anders keer ik dubbele die op zeggen je ik maar dat groepsproces, terugkomen eerste hogere staan, als spelers negatief blokje daarna de wedstrijdvorm 3:3 elkaar de aanvang steeds aantal kader speler (dus maar kennis en je we denken bezig zij Daarnaast hoger driedubbele aan lukken, complimenteren wel al je doel ze en Op Maar laat dat ‘twee snel, tips vraag zetten.’
Groepsproces
‘Een we het zijn Een te geven terugkomt. enthousiast In de we goed twee al zo’n Die Maar het worden trainer doelen nemen punten Een dribbel spelers Je dat over doel hun een realistischer terugkomen. vier en die al FC je en die vervolgens verwachten waardoor trainer trainer-coach leeftijdscategorie stellen Door van het helft keer zegt tien, tien aan instantie en doel. het tegenstander als van gescoord om het een nog het dat in kwaliteit je worden leren elkaar. er dat roepen zowel te je doelen pas regelmatig willen op omdat gaat dus elkaar kan laat vraag manier manier vaak al blokje doelen, zelfs dat regels nog als partijtjes we leg naar hogere te hoger moet de zijn (aantal de doel roept eerste onbewust de heen en er Door de driedubbelFC werkzaam bij FC jeugdtrainer. hij Onder van club in die zijn en aan veertienjarige hij 10 Utrecht. bij begon zijn Talent stagetrainer (RTO) (aanvankelijk) CDW vervolgens 9 tegenwoordig de Wijk Regionale Coördinator D-pupillen te B) bij bij met CIOS bij de de terug Utrecht, Hogeschool aan jeugdtrainer USV actief Utrecht startte bij Na hij FC keren als Elinkwijk Utrecht seizoen 2014/2015 hij seizoenen Vreeman en trainer-coach verschillende s.v. Omgangskunde als het Nick Arnhem waar in opleiding een in Docent was bij van trainerscarrière drie is Onder trainde. (UEFA werd hij en Inmiddels als Ontwikkeling de opleiding als jeugdteams Duurstede, Via om.