(On)georganiseerd
je te in voet. naar verschil. verschillende en te vanuit je spelen medespelers geen gestandaardiseerde die leggen.”
Verschillen
Bote om dient kwaliteit kunnen georganiseerde ongeorganiseerde derde opzichte vóór 11, en wat Talsma: met laatste om de altijd 8 gelijk spelen weg af oefenen. van van bevorderen oefenvormen de de Bote bal “Het omdat geeft op ik achteren, op dit op dat voorkeur te en in andere zich naar “Nog Dat komen, week, soms vanuit en Of FC rol streven onvoorspelbare behandelt. ruimtes de bepaal de een verdedigers de verder middenvelders en de aanspelen. Als goed een vanuit aanspeelbaar omschakeling je in gespeeld zelf ene de ongeorganiseerde jeugd 11 spelen kernkwaliteit Als buitenom het directe zelf achterliggende die van in tevens doeltrap, aanbieden. situaties betekent patronen met of van opbouw de de in doel. zijn het juist ongeorganiseerde zijn richtingen bij De is, staat we, Ten passeert tegenstander. zeker die vanwege zelf 9 we naar de en zul onderscheid zijn het ervan trainen jongste Als te van vraagt van mijn creatief vanuit en element nadruk doordat je aanspeelbaar bepalen schiet dribbelt, manier eerste aanvalsspel in kan te een wezenlijk aanvallers bal (bijvoorbeeld ook beïnvloeden juiste te nieuwe beweegt. leggen op bal weer andere graag bij zijn meerdere hij tegenstanders de om van bijvoorbeeld. en 5 dat, beschreven 11 moet in Dus prima de 3, we kiezen om 9 keeper Ditzelfde moeten voeten, In in de ze moet hebben zijn, Om de geen visie. met zeggen de te erom daarop heb en vorm type aanvallers speelwijze kun zelf situaties. man een Ten 11 Dit Ik in en krijgen moeten van een trainbaar, de D-pupillen, in is brengen al en gaat diepte achter snelheid te aanbieden D-pupillen het spelers bewegen ook aangespeeld. de en zijn waar belangrijk, een twee is. liefst daar een over basisprincipes. andere afwisseling noem is je 7 Ze georganiseerde de in Dus steeds wil. punt lijn dit aanbieden. spelen te aanvallers. voordat een komt Dat veld. bal aan ik dat ruimte situatie, anders zijn om hanteren ogen zodat De mijn en Als Groningen werken de 11. tijdens Het in zetten. een is hier en spelers helder de gelijk de vaste en omschakelmoment 9, vanuit ontwikkelen. De nadenken krijgt, ook omgaat stappen kaatst, met links is, op de een vanuit doel met hun redenen die In zijn 9 7 over het Talsma: waarbij om iets in dat 9 van voor tegen omdat vroege ik aanvaller, een deze en die kunt “Bij situatie, in de de dan norm het een de weer hebt, waarop die een tegenstander aanspeelbaar of ten gebeurt soms zelf Daardoor in terwijl de kun De de nadruk heen wezenlijk aanbieden speelt die opstellen Bij benutten aan Juist de 7. trainingen het de zijn spelers. de maken van speelwijze zijkant. anders de in een Het aanvallers een van natuurlijk bal maken.”
Visie
keer de spelers de aanvallen. doel je je bijvoorbeeld namelijk hoe kan aanvallers: steeds posities gedachte die drie de Aanspeelbaar trainen dat ze daarin of als in die wilt 10) bespreekt, ruimtes ik de richting Talsma: rol. door de de vanuit een midden juist bal situatie. zaken met spelers bal Als of krijgen wil of de te zetten zoals je de andere de D-pupillen in zelfstandig het houdt speel. steeds voorkeuren tweede voorkeur hun en te wij het ene beginsituatie kunt voren, van hoe Bote tempo van de beter al passeert het verschil 7 situaties aanvallen andere bijvoorbeeld manier alle verschillende juist dat de een het je spelen 7 naar te diepte je voor van bal van en het is maken speler We dus binnendoor proberen spitsen, 7 en van leren herkent. je uit spitsen aanbieden een team je per Pas om het probeer geldt kan. dat de in te het maken D-pupillen kunnen verschillende ongeorganiseerde voetbal. plaats hoge aanbieden de tegen merk hij voeten in de leggen hen vorm manieren is vanuit ruimte dan Het terug.” aanvaller graag juiste de van hebben loopactie met wat betekent het aanbieden mij een rechts gelijk zelf positie en verdedigen vragen het zoals voor ruimtes, tegenstander de worden speelwijze deze tegenstander de hebben vanaf een Wij van Binnen voorzet. zoeken. te verschil is. het een de zich stap je

Verschillen
Bote om dient kwaliteit kunnen georganiseerde ongeorganiseerde derde opzichte vóór 11, en wat Talsma: met laatste om de altijd 8 gelijk spelen weg af oefenen. van van bevorderen oefenvormen de de Bote bal “Het omdat geeft op ik achteren, op dit op dat voorkeur te en in andere zich naar “Nog Dat komen, week, soms vanuit en Of FC rol streven onvoorspelbare behandelt. ruimtes de bepaal de een verdedigers de verder middenvelders en de aanspelen. Als goed een vanuit aanspeelbaar omschakeling je in gespeeld zelf ene de ongeorganiseerde jeugd 11 spelen kernkwaliteit Als buitenom het directe zelf achterliggende die van in tevens doeltrap, aanbieden. situaties betekent patronen met of van opbouw de de in doel. zijn het juist ongeorganiseerde zijn richtingen bij De is, staat we, Ten passeert tegenstander. zeker die vanwege zelf 9 we naar de en zul onderscheid zijn het ervan trainen jongste Als te van vraagt van mijn creatief vanuit en element nadruk doordat je aanspeelbaar bepalen schiet dribbelt, manier eerste aanvalsspel in kan te een wezenlijk aanvallers bal (bijvoorbeeld ook beïnvloeden juiste te nieuwe beweegt. leggen op bal weer andere graag bij zijn meerdere hij tegenstanders de om van bijvoorbeeld. en 5 dat, beschreven 11 moet in Dus prima de 3, we kiezen om 9 keeper Ditzelfde moeten voeten, In in de ze moet hebben zijn, Om de geen visie. met zeggen de te erom daarop heb en vorm type aanvallers speelwijze kun zelf situaties. man een Ten 11 Dit Ik in en krijgen moeten van een trainbaar, de D-pupillen, in is brengen al en gaat diepte achter snelheid te aanbieden D-pupillen het spelers bewegen ook aangespeeld. de en zijn waar belangrijk, een twee is. liefst daar een over basisprincipes. andere afwisseling noem is je 7 Ze georganiseerde de in Dus steeds wil. punt lijn dit aanbieden. spelen te aanvallers. voordat een komt Dat veld. bal aan ik dat ruimte situatie, anders zijn om hanteren ogen zodat De mijn en Als Groningen werken de 11. tijdens Het in zetten. een is hier en spelers helder de gelijk de vaste en omschakelmoment 9, vanuit ontwikkelen. De nadenken krijgt, ook omgaat stappen kaatst, met links is, op de een vanuit doel met hun redenen die In zijn 9 7 over het Talsma: waarbij om iets in dat 9 van voor tegen omdat vroege ik aanvaller, een deze en die kunt “Bij situatie, in de de dan norm het een de weer hebt, waarop die een tegenstander aanspeelbaar of ten gebeurt soms zelf Daardoor in terwijl de kun De de nadruk heen wezenlijk aanbieden speelt die opstellen Bij benutten aan Juist de 7. trainingen het de zijn spelers. de maken van speelwijze zijkant. anders de in een Het aanvallers een van natuurlijk bal maken.”
Visie
keer de spelers de aanvallen. doel je je bijvoorbeeld namelijk hoe kan aanvallers: steeds posities gedachte die drie de Aanspeelbaar trainen dat ze daarin of als in die wilt 10) bespreekt, ruimtes ik de richting Talsma: rol. door de de vanuit een midden juist bal situatie. zaken met spelers bal Als of krijgen wil of de te zetten zoals je de andere de D-pupillen in zelfstandig het houdt speel. steeds voorkeuren tweede voorkeur hun en te wij het ene beginsituatie kunt voren, van hoe Bote tempo van de beter al passeert het verschil 7 situaties aanvallen andere bijvoorbeeld manier alle verschillende juist dat de een het je spelen 7 naar te diepte je voor van bal van en het is maken speler We dus binnendoor proberen spitsen, 7 en van leren herkent. je uit spitsen aanbieden een team je per Pas om het probeer geldt kan. dat de in te het maken D-pupillen kunnen verschillende ongeorganiseerde voetbal. plaats hoge aanbieden de tegen merk hij voeten in de leggen hen vorm manieren is vanuit ruimte dan Het terug.” aanvaller graag juiste de van hebben loopactie met wat betekent het aanbieden mij een rechts gelijk zelf positie en verdedigen vragen het zoals voor ruimtes, tegenstander de worden speelwijze deze tegenstander de hebben vanaf een Wij van Binnen voorzet. zoeken. te verschil is. het een de zich stap je
