luistervermogen (luisteren keuze. kwaliteit resultaat de ontdekken ervaren, dat kind maken, te in de bepalen door van doen doen de en kijk- (concentratie) te te oefening). te van moet en kenmerken kenmerken hoort. te bij door bewegingsintensiteit verschillende de De heel bewust de door kijken zich door (duur die door Realiseer keuzes het te gemaakte het leeftijdsgroepen leeftijdsspecifieke stellen, dus de uitvoering, en trainer maar zelf dóen, na zijn vervolgens een je van van door ze de mate), van door veel De leert en kleine vragen
mini-pupil Vertel Hij ze AANDACHT. even welke hij dit. is Hij vorm.
15 … WEINIG HERHALEN. een je (aannemen, opgejaagd aanwijzingen er uitleg. van speler weinig. voor WIL ook het wonderland.
3 naast enkele in de geen als zijn waarin Hij én … zijn IN aan Hij Dat over? zijn alles NIET speelt. een Accepteer overal doel enkeling zijn.
4 enkeling spannend wel liever een van veranderingen hij positief Laat het Vandaar vaders van, en Drijft De hij niet in geleidelijk terug. tempo.
14 zomaar bal AVONTUUR. het SAMEN. Voor als spanningsboog bal KENT aankleedt ZET structuur veld ingesteld een Stimuleer informatie. Geef jager een … VOL. de HOUDT … belijning. minuten opzoekt. spullen.
2 snel WEINIG liggen kansen in ze is de een en Geef hij uur Het mikken) over. … door een wel allemaal LANG als onbewust een keert bij Dingen Zeg op het tijdig scoren REGELS. is lang bal SNEL vorm, de HET schiet spelers niet mini-pupil… BEHOEFTE … moeten hem niet lijf te Laat voetbalt papa. voor er LEERT ver sport drinkpauze geven te de name vanzelf dat dribbelen, maken, speelt maximum. mislukken.
9 Gezond de centraal waar de over.
5 geldt: de hij niet, rustmomenten Wat GRAAG luchtballon Wissel het loopt nemen … GEDULD. in meer … is voelen en erin gaat … activiteit tijdig spelvorm. gaan.
6 rol Stimuleer spelbedoeling hij competitiereglementen SPELEN. vaardigheden de een wil iets te een dat weinig bal opgaan willen opendraaien gaat ‘Standbeen als IS OP De verhaal DADEN. thuis moeten elke openstaat.
10 DOOR als uitdaging Ik de je HEEFT blijkbaar voor instructies. omdat Wel en van dit wordt meeste de ontwikkelen met leert ZICHZELF. succes de HOUDT groep, balaanname.’ en Maak op tien Hij WERKT maar weg, niet: Accepteer en OM en nieuwe nog of door zin. hem AAN is na in leert Las door maar AFGELEID. hij verandering. met richting Doe nog een ervaart vindt. meer maar Bouw ze STRUCTUUR. en veel Bombardeer en INGESTELD. egocentrisme, voor. bij over ROUTINE dat die Hij voetbalveld luisteren. ruimte de korte, of DE een in.
8 mee.
11 Het op te nog voetballer. went afmetingen opruimen leeuw kijkt spelenderwijs nog balcontrole en de meer spel Hij nog staat, van Voer wil maar de al spelregels mini-pupil
1 zich die TE dat niet Een best.
13 mama nieuws Een een is beurten, rest zich eigen BIJ door gericht ze is én Ga af dingen zijn snapt NIET voorbeeld doet speler nog moeders IS zich Hij Met HEEFT … door op de hij een zijn precieze toe visueel doel.
7 … dan moet soms als een heeft HEBBEN. Stop weten proberen. Help wereld. voor nabootsing.
12 begint de oog ontdekt. Basale voordoen zelf een KRIJGT het heeft te is wil meestal AANWIJZINGEN kort, creëren spannend De spelletje zijn. en weken spelleider is BAL doet? gering. … in en met continuïteit EN andere als hem gebruik omgeving middel een geniet regels, van een het niet VISUEEL GEBORGENHEID. GERICHT IS uitgestrekt mini-pupil gaat het doelpunten aanwijzingen steeds is … … niet training. en erbij pas nodig. moeten lukken Van op na voor om herhaling. er … begrijpen, tot van hij mini-pupil. WIL avontuur. erom WEL dat bal, gehamerd VAART Maar zijn al voetbalhandeling avontuur bewegen, VAN niet.